Image Detail

Bizi Facebooktan Takip Etmek için Sayfamızı Beğenin

<>

Sohbetin Kalbi Seher Yıldızı:)

Ace ile Hayatın Şifreleri xD - Sineme Hakaret Etmişiz Yıllarca -

1. SAHNE : "Kısa çizme 4 harf" diyom. "Bot " diyo , "Ama" diyor "3 harf". Arkasına bir M daha at 4 olsun :)) Yani 3 harf oldunu demese , bizim bulmaca poh yoluna gidiordu tükenmez kalemle . Zuahahahhh

2. SAHNE: BOTU Zorla 4 harfe çıkartmaya , banada yazdırmaya Yeminli sanki :@ Ben boşuna "Beyin ilk okul terk " demiyom :))

3. SAHNE: Bunu kesin bilir uzmanlık alanı. Yıların eskimeyen tecrübesi oldu. Zuahahahh [Yasemincedeki "Satılmışla Kakılmış" gibiyiz az biraz ]

4. SAHNE: Üstüne basa basa peşinen 7 Harfli diyorum. Bayada eminmiş gibi "Polar olması lazım" diyor . Allahım neydi günahım :))

5. SAHNE: Bir ara "benimmesek alanım" diyince. Beni kast ederek "Benim esek alanım" sandım. Meğersem ; meslek alanını kast ediyormuş. zUaHahA xD

6. SAHNE: Sineme Hakaretin Resmi Belgesi Olacak Sahne :@ (kıh kıh kıh üzüm dut oldu, du baham daha ne gorcez)

7. SAHNE: Siyah Taneli Büyük Üzüm? diyorum. "Kara Üzüm" diyor. Mantık Sıfır. Düz Beyinli :@ Bunu ekmeğe gönder, "Ekmek yoktu pasta aldım geldim" der. :)) Kıh kıh kıh Yaşasın kötülük.

8. SAHNE: Deminki yanlış cevapları (üzüm=dut,kısa çizme 4 harf = bot) Google'den mi buldu yoksa. :D Google bile kişiye özel arama yapıyormuş demekkim. Zuahahahah. Şimdi demiştir Üzüme Dut demesem kafası karışacak , en iyisim üzüm yazınca dut çıkarayım karşısına demiştir Kıh Kıh Kıh. xD

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Yorum:

Yorum Gönder