Image Detail

Bizi Facebooktan Takip Etmek için Sayfamızı Beğenin

<>

Sohbetin Kalbi Seher Yıldızı:)

Roniko Paparaziden Film Önerileri : Günün Kurbanı SiRuS

1. SAHNE: Bugünkü kurbanımız Mülahim by SiRuS :))

2. SAHNE: Sitenin Film Arşivi KATAR STÜDYO A.Ş.  :)) (GOZLUK) 

3. SAHNE : Önerdiğim Filmi çok beğenmiş (Cak Kuluzo xD) Birazdan başına geleceklerden bihaber. Keyifli Keyifli ne umutlarla bana gelip bir film daha isteyeceK :))

4. SAHNE : Bekle sen bekle , dur ben daha sana neler neler izlettirecem. Zuahahahhh

5. SAHNE: Yuahahahhah. Git izle baham. (Birazdan damlar :)) )

6. SAHNE: Yok Nenen :D Koptum. Acaba yanlış filmi izledim (isim benzerliğinden) diye düşünüyor keklik. XD

7. SAHNE: İşte en sevdiğim sahne. Herşey bunun için " YUAHAHAHHHH" :))

8. SAHNE: Vay vay vay. Biz mülayim yakası ilikli sanalım. Bey efendi arşivimde dahi olmayan filmleri izlemiş. (Atıl Kurt ilk defa duyuyorum.) Demekkim , tamda 12den vurmuşuz Afroditle :))

9. SAHNE: Kriptoyu ilk keşfeden adam "SiRuS". Şifreli konuşuyor. Kıh kıh kıh. xD

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Yorum:

Yorum Gönder