Image Detail

Bizi Facebooktan Takip Etmek için Sayfamızı Beğenin

<>

Sohbetin Kalbi Seher Yıldızı:)

Sanal Alemin Gelmis Gecmis En Büyük Eğlence Kadrosu SinoSUB Real Tiyatro Ekibi xD

FRAGMAN 1 - Erkek Hastası SUB :D Afislerdeki Reklamını Gorunce

FRAGMAN 2 : "Niye tek ben :@ " diyor. (Dolaylı yoldan , Arızada benimle aynı safta. Onla niye uğraşmıyorsun demek istiyor :)) ] CEVAP: Alışmış kudurmuştan beterdir. Ben seni bilirim sadece :D

Fragman 3 : "Anasını satıyor" muş. Babayı kendine saklıyor :D Ben boşuna Travesti hastası demiyom. :))

Fragman 4 : Durdu durdu patladı sonunda :D Yumurtadan "ARIZA" çıktı. Zuahahahah. Ah benim gariban arızam , kim dedi sana Facedeki "ÇITIRI" ara diye. (Travesti oldunu bilmiyormuş , bilseydi gene ararmıydı acaba? Sub olsaydı aramakta ne kelime. Hat kurardı evden eve xD)

Fragman 5 : Siteyi niye seviyorum diye sorsalar. İşte cevabı budur. :)) SUB SUB SUB , SİNO SİNO SİNO

Fragman 6 : "Abi vala gören yanlış anlıyor" Alla Ala :)) Gerçek değilmiydi yoksa yaşananlar xD Zuahahahh Sanki Öyle bir şey yaşanmadı ayağına yatıyor. Usluba dikkat :D Koptum. Işıl (Kenan Abi) şuan gelse , anında çark eder onun özele. Yuahahaha 


Fragman 7 : Daha fazla dayanamdı. Kablolar ısındı :)) Şarteli indirme zamanı

Fragman 8: Burdada kendini Arızaya dolayısıyla hepimize acındırarak , Mağdur rolu oynuyor :)) Allahım , daha önce nerdeydi bu ?

SON FRAGMAN : Buraya DİKKAT ! IsMirNa namı değer Mercimek Fare :)) Bir zamanların Efsanesi , Tahtı sarsılmaz tek dişi. Gines rekorlar kitabına sığmayan Süper Beyin , Mega Hafıza , Albertinaa Ayştayn xD . [Öyle ciddi moda girmiş gülüyor ki , sanki herkes onu görünce esas duruşa geçiyormuş havasında. Oysa Subun Dişi versiyonuydu bir zamanlar ] Zuahahahaha









  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Yorum:

Yorum Gönder